Papier do pakowania z nadrukiem

Papier pakowy to nic innego jak ekologiczne opakowanie do zabezpieczania zakupów. Tego rodzaju rozwiązania można zamówić ze specjalnym nadrukiem. Jakie zalety ma używanie papier pakowego z logo firmy?

Papier pakowy – charakterystyka

Papier do pakowania można nabyć w różnych formatach, czyli tego rodzaju rozwiązanie może mieć różne rozmiary. Jaki najlepiej wygrać? Wszystko zależy od tego, jakie produkty (jak duże i w jakim kształcie) są oferowane w sprzedaży w danym sklepie. Papier z nadrukiem własnym jest wykorzystywany przede wszystkim w takich miejscach jak piekarnie, cukiernie, sklepy mięsne czy rybne, sklepy z dekoracjami do domu, upominkami i nie tylko. Trzeba przy tym zwrócić uwagę, że produkt ten wykorzystuje się tylko raz – nie jest to opakowanie wielokrotnego użytku.

Gdzie kupować papier z logo?

Papier z nadrukiem można kupić w różnych sklepach z opakowaniami do punktów sprzedaży bądź w hurtowniach opakowań. Warto zauważyć, że tego rodzaju rozwiązanie można nabyć w formie arkuszy lub rolek. Warto wybrać takie, które będzie najbardziej wygodne w danym miejscu.

Papier pakowy z własnym nadrukiem

Wiele hurtowni i sklepów z opakowaniami oferuje również papier do pakowania z własnym nadrukiem. Do najpopularniejszych rodzajów grafik należy logo firmy. To właśnie ono jest najczęściej wybierane przez punkty sprzedaży czy punkty gastronomiczne. Bardzo często wybierane są również adresy przedsiębiorstw, zarówno sklepów internetowych, jak i stacjonarnych, a także grafiki, które w jakiś sposób kojarzą się z daną firmą. Na nadruk można również wybrać życzenia świąteczne, informacje o nowych produktach, informacje o promocjach, podziękowania za zakup itd.

Papier pakowy czy reklamówki z tworzyw sztucznych?

Ekologia jest dziś bardzo istotnym tematem – wiele osób zastanawia się, czy warto wybierać nietrwałe opakowania z papieru czy lepiej postawić na sprawdzone i bardzo trwałe reklamówki z tworzyw sztucznych. Jednak najbardziej istotną kwestią podczas wyboru opakowania powinien być materiał zastosowany do produkcji danego rozwiązania. Obecnie stawia się przede wszystkim na takie rzeczy, które nie szkodzą środowisku naturalnemu i które można oddać do recyklingu. Tworzywa sztuczne rozkładają się setki lat, z kolei produkty papierowe już po roku mogą zniknąć z Ziemi. Warto również zauważyć, że sami klienci chcą sięgać po ekologiczny papier pakowy i lepiej oceniają przedsiębiorstwa, które stosują rozwiązania przyjazne środowisku.

Rodzaje papier z nadrukiem

W hurtowniach, takich jak ekspertpoludnie.pl, można znaleźć papier z nadrukiem bardzo różnego typu. Zadrukować można: papier bezkwasowy, gazetowy, powlekany PE, kaszerowany folią HDPE, półpergaminowy czy bibułkowy. Różne rodzaje papieru sprawdzą się w przypadku różnych zastosowań.

  • papier gazetowy – to doskonała propozycja w przypadku pakowania prezentów, butelek alkoholu i przesyłek,
  • półpergamin – stosuje się go do pakowania bardzo kruchych i delikatnych przedmiotów, takich jak porcelana czy szklanki,
  • papier powlekany PE – wykorzystuje się go do pakowania mięs, wędlin, serów, ryb czy produktów garmażeryjnych, ciast i fast foodów,
  • papier kaszerowany folią HDPE – jest znakomitym rozwiązaniem w przypadku wilgotnych i tłustych produktów, takich jak wędliny,
  • papier bezkwasowy – znajduje zastosowanie do pakowania ekskluzywnych przedmiotów. 

Dodaj komentarz